Klacht: ledselschade

op 11 februari 2018 over FNV in de categorie Vakbonden

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben zeer teleurgesteld in hoe de FNV te werk is gegaan na het telefonisch contact dat ik op 15 januari jongslede heb gehad. Ik heb mijn probleem aan de medewerker van de FNV telefonisch uitgelegd en ik zou daarover teruggebeld worden. Helaas is dit niet gebeurd. Op 23 januari heb ik zelf wederom telefonisch contact opgenomen, omdat ik vond dat het te lang duurde. Ik ben toen in contact gekomen met een medewerker van de FNV en zij moest gaan zoeken naar hoe zij mij verder kon helpen. Ik werd later teruggebeld en ik had niet het gevoel dat er naar mij werd geluisterd. Ik wilde een afspraak maken en mij werd verteld dat dit niet mogelijk was. Vervolgens heb ik een formulier thuis gestuurd gekregen, bestaande uit 9 pagina’s. Sindsdien bekijk ik de papieren iedere dag, maar ik kom er niet uit. Meer dan 13 jaar ben ik lid van jullie en heb nog nooit een beroep op jullie gedaan. Helaas blijkt uit deze ervaring dat jullie even erg zijn als mijn werkgever. Erg jammer dat het zo moet gaan.

Gewenste Oplossing:

geholpen worden door een medewerker die mij graag wel helpen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar FNV over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door akba