Klacht: Ledenservice van Eigen Huis verstuurt tegenstrijdige emails over tariefvergelijking

Ik wil gebruik maken van de ledenservice van Eigen Huis om mijn aanbod van een nieuwe energieleverancier te vergelijken met het aanbod van mijn huidige energieleverancier. Vervolgens krijg ik tegenstrijdige antwoorden, varierend van “is niet mogelijk” tot een excuus op mijn reactie dat ik toch alle benodigde zaken heb aangeleverd. Daarna iets van een vergelijking gevolgd door een email dat het weer niet mogelijk is. Na het uiten van mijn verbazing en het opsturen van de complete set aan emails, krijg ik nu als reactie dat ik geen duidelijke vraag heb gesteld, en ze me niet kunnen helpen….

Als ze stoppen met tegenstrijdige berichten sturen en een eenduidig antwoord geven op mijn vraag een vergelijking te maken.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Vereniging Eigen Huis over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vereniging Eigen Huis in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vereniging Eigen Huis een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vereniging Eigen Huis

Heeft op 01 juni 2016 om 07:40 geantwoord

Reactie van de melder van de klacht PierreEmanuel

9 maanden geleden - Er is nog niets opgelost... Ik heb opnieuw een toezegging dat men wat gaat doen.... binnen 5 werkdagen zal er contact worden opgenomen....

Alle klachten die gemeld zijn door PierreEmanuel