Klacht: Lays chips veel lucht weinig inhoud.

op 07 juli 2012 over Pepsi in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Wij halen al jaren Lays chips maar waren hier vanaf gegaan vanwege de inhoud van de zakken. Er zit meer lucht in dan chips.deze week gezwicht want de Mexican Peppers is zo lekker. Bij openen van de zak was ik hoogst verbaasd nog niet eens de helft gevuld. Op de zak staat 150 gram de weegschaal gaf net aan 120!
Deze zak heeft streepjescode 8710398160034. Om te bewijzen dat ik het niet verzin. Jammer want de chips van Lays is ver uit de beste maar door deze ervaring en die van een aantal weken geleden met de Cheese onion waar verbrande chips in zat!!! Als klap op de vuurpeil kan je zequa mail ook niet bereiken….

Een reactie van Lays met een zak die wel normaal gevuld is!

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Pepsi in behandeling genomen

Pepsi

Heeft op 09 juli 2012 om 08:17 geantwoord

Via de mail gaan we om de exacte productiecodes vragen. De opmerking zal verder via een persoonlijke brief worden afgehandeld.

Aangaande uw opmerking over onze bereikbaarheid per mail, kunnen wij u melden dat wij daar momenteel mee bezig zijn en wij verwachten dat wij over enkele weken ook via onze website te benaderen zijn. Verder zijn wij op werkdagen tussen 9:00u-17:00u bereikbaar via ons gratis telefoonnummer: 0800-7377426 of via ons gratis antwoordnummer, welke achterop iedere zak vermeld staat.

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Pepsi een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Pepsi beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door marchaluitjes