Klacht: last minute korting dinerbuffet

op 18 juli 2016 over Elysium Sauna Welness in de categorie Beauty & Wellness

Wij hadden netjes vooraf gereserveerd en betaald (Een heel pakket met massage en eten voor 2, dus duur genoeg) zien we bij het aankomen dat er een last minute aanbieding is voor het dinerbuffet. Toen wij na onze heerlijke dag dit aankaartten aan de receptie kregen wij alleen een onvriendelijk antwoord dat dit niet ongebruikelijk is. Men mag toch verwachten dat de klanten die vooraf betalen een scherpere prijs krijgen? Op deze manier word je niet gestimuleerd om op voorhand te boeken! De medewerkster zei op nogal brute manier dat we dan maar een klacht moesten indienen. Haar naam wou ze ons niet meedelen. Dit getuigt van slechte service, een domper op onze fijne dag.

Het dinerbuffet online kostte 22,5 euro en werd aangeboden op de dag zelf aan 17,5 euro per persoon. Daar wij met 2 waren lijkt een compensatie van 10 euro ons dan maar normaal.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Elysium Sauna Welness

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Elysium Sauna Welness nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door koen_ds