Klacht: Lamborghini rijden

op 27 januari 2014 over Traffic Control in de categorie klachtmelden

Ongeveer een half jaar geleden heb ik van mijn vriendin een cadeaubon gekregen voor Traffic Control. Het betrof Lamborghini rijden voor een kwartier en ik was er ontzettend blij mee. Deze waardebon heeft mijn vriendin gekocht voor vijftig euro via vakantieveilingen. Na een datum te hebben vastgezet in oktober kregen we vlak van tevoren te horen dat de Lamborghini een defect had. Ik heb daarna een nieuwe datum vastgezet op 25 januari 2014 en ongeveer vijf dagen van tevoren zouden we te horen krijgen wat de exacte tijd en plaats zou zijn. Echter hebben we niks meer te horen gekregen, ook niet toen ik vrijdag 24 januari nog achter Traffic Control aanmailde of de exacte tijd en plaats al bekend waren. Nou zou ik het waarderen als de activiteit alsnog plaats zou kunnen vinden en anders zou ik het geld weer willen.

De activiteit alsnog doen of het geld

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Traffic Control

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Traffic Control nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door joost6