Klacht: Labels betaald, niets ontvangen!

op 10 september 2016 over Stickeroe in de categorie Drukwerk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 7-08-2016 gepersonaliseerde naamstickers besteld en betaald, maar tot op heden niets ontvangen! Inmiddels meerdere mails gestuurd, waarop geen reactie komt. Ook verschillende keren gebeld, waarna wordt medegedeeld dat er zogenaamd niet kan worden doorverbonden en wordt verteld dat je wordt teruggebeld. Dat gebeurt niet. Alles wijst op oplichterij!

Gewenste Oplossing:

Ik wil mijn geld terug en dat de website offline gaat.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Stickeroe nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Stickeroe in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Stickeroe een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Stickeroe

Heeft op 20 oktober 2016 om 11:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Telefonisch contact gehad met de klant met een uitleg over de situatie. De bestelling wordt opgestuurd incl. Gratis foto stickers. Verder afgesproken dat Vrijdag gebeld ging worden om te bevestigen dat de bestelling is aangekomen. Klant was tevreden met de geboden oplossing. Vrijdag handelen we de situatie verderaf om tevredenheid van de klant de bevestigen.

Alle klachten die gemeld zijn door DaphnevRooij