Klacht: Kwaliteit aardappeltjes/puree,gratin

op 23 december 2017 over Jan Linders in de categorie Supermarkten

Ik koop vaak aardappeltjes in de verpakking. Maar de laatste tijd zijn de aardappeltjes, puree en gratin van een slechte kwaliteit. Veel krielaarappeltjes hebben vieze plekken, de puree is net cement en de gratin is vet.

Ik vind dit erg jammer en heb ze nu bij de Jumbo gehaald. Daar is de kwaliteit van deze spullen beter.

Ik zou tevteden zijn als de kwaliteit weer als van ouds zou zijn

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Jan Linders over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Jan Linders in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Jan Linders een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Jan Linders

Heeft op 28 december 2017 om 14:21 geantwoord

Inmiddels is er via de mail contact geweest met deze klant. Hierin hebben wij Helmie Cornelissen bedankt voor het doorgeven en hebben wij aangegeven dat onze kwaliteitsafdeling de melding op gaat pakken.

Al onze klanten kunnen met een vraag of opmerking over een product of onze winkels contact opnemen met onze klantenservice via het contactformulier op onze website http://www.janlinders.nl/bel-of-mail-ons.html.

Alle klachten die gemeld zijn door HelmieCornelissen