Klacht: kwaadaardigheid van slechte medewerkers van de afdeling Sociale Zaken

op 06 juli 2017 over Gemeente Roermond in de categorie Gemeente

Ik H.A. Nowak, inwoner van de stad Roermond, ik ingediend een aanvraag om een financiële hulp als Bijzondere bijstand, door mijn het recht van het artikel 35 eerste lid, van de Participatiewet, en ik deze hulp kreeg door besluit van d.d. 29 juni 2017, inlichtingen bij mw. C. Huijs, van de afdeling Sociale Zaken van de gemeente Roermond, zaaknummer: 236168642/305749/05, betreft vijfmaal € 46 euro, (griffierechten) in totaal is een bedrag van 230 euro , maar vandaag is 06-07-2017 en ik deze bedrag niet kreeg naar mijn bankrekening. Ik als eiser in de alles zaken wat zijn tegen het College van de B & W van de gemeente Roermond, wat zijn in alles beroepszaken een verweerder, ik kreeg termijn deze griffierechten betalen binnen twee weken (niet vier weken is normaal, maar twee weken) mijn bewijzen zijn op de bijlagen. En ik ben een verliezer daarom dat in nu na tijd van betaling deze griffierechten. Wat is het, boosaardig medewerkers maken mij een hulp maar ik ben verder een verliezer, daarom dat is geen geld betaald naar mijn bankrekening. En het is niet eerste keer, ik ben bijna in alles zaken een verliezer, altijd is een en erg partijdig besluit, is negatief voor mij. Maar ik ben een werkloos persoon met twee erg slecht chronische longziekten: sarcoïdose en astma en ik ben na prostaatoperatie, daarom ik ben een werkloos persoon, maar bijna alles medewerkers van deze gemeente Roermond samen met de slechte gemeentesecretaris, mr. drs. J.J.Th.L. Geraedts, ze misbruiken van mijn persoon, daarom dat ik ben niet een Chazar / Jood. Ik ben echt Europese burger, ik ben niet een Aziatische vluchteling, en nu kinderen van deze slechte Chazaren zitten in veel bestuursorganen en ze nu zijn wraak. Deze, de gemeente Roermond, is met erg slechte medewerkers (veel zijn van Chazaren natie) wat behandelen de zake van inwoners altijd met erg slecht bedrog en met fraude, dat zijn bandieten en ze altijd zijn volle straffeloos. Ik ben in de ze beroepszaken een verliezer, maar medewerkers zijn ongestraft. het is niet een misdrijf. de staat Nederland is erg ZIEK Europese staat hier is een slecht juridische VARKESSTAL, daarom dat elke de wet werken allen in een zijde. Alles ambtenaren samen met medewerkers zijn volle straffeloos daarom dat ze hebben grote wettelijke bescherming, is snoer besluiten van de gemeente met opvallend overtreding artikelen van de wet, maar alles zijn volle straffeloos, burger niet moge open een strafzaak tegen deze slechte en erg partijdig en erg boosaardig ambtenaren en medewerkers van de gemeente Roermond als een bestuursorgaan. Hier is een gemeentelijke VARKESSTAL, en waarom het verder zijn en verder is ?

Ik jullie zeer oproepen, ik u om hulp roepen, a.u.b. om een orde maken in deze slechte het Stadskantoor van de gemeente Roermond, want hier is het een gemeentelijke varkensstal, ik heb in elk zaak schade en onrechte. En allemaal zijn ongestraft , en zijn altijd straffeloos.

De gemeentesecretaris dhr. mr. drs. J.J.Th.L. Geraedts, is erg slecht, en hij moet een ontslag krijgen, en hij moet weg van het Stadskantoor van de gemeente Roermond, het is naar goede voor alles inwoners wat wonen in deze gemeente Roermond.
En ook de burgemeester mw. M.J.D. Donders - de Lest, zij hebben alles in de kont, ... zij hebt niet schade, zij niet reageren naar mijn KLACHTEN, nar mijn schriften, deze mijn bewijzen, mijn mailen aan de gemeente Roermond, zijn snel verbergen of vernietigen, het is een gemeentelijke VARKENSSTAL, daarom ik u / jullie oproepen om een en effectieve HULP.
Mevrouw M.J.D. Donders - de Lest nu als de Burgemeester van de gemeente Roermond, is erg slecht, en is nodig een nieuwe ambtenaar naar deze plaats, zijn moet terugroepen, ontslag, moet worden geannuleerd met deze functie, niks andere.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gemeente Roermond

Reactie van de melder van de klacht Nowak

4 maanden geleden - mijn materiaalbewijzen niet te downloaden

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gemeente Roermond nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nowak