Klacht: Kuil in topper, bedrijf onbereikbaar

chiarabrouns op 14 september 2021 over Kosmos Matrassen in de categorie Bedden, Beddengoed

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Enige tijd geleden heb ik bij Kosmos matrassen een topmatras van 160×200 cm gekocht (via bol.com). Helaas was er na enkele nachten slapen al een enorme kuil ontstaan in de matrastopper. Ik heb geprobeerd contact op te nemen met Kosmos matrassen, aangezien zij beloven dat je binnen 2 – 3 jaar altijd kunt retourneren en je geld terug kunt krijgen. Er wordt echter niet gereageerd op email, het contactformulier op de website geeft een foutmelding en het telefoonnummer is steeds in gesprek. Ik wil graag de topper retour sturen en mijn geld terugkrijgen, waarmee het bedrijf adverteert.

Gewenste Oplossing:

Ik wil de topper retourneren en mijn geld terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kosmos Matrassen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door chiarabrouns