Klacht: Krijg Waardebon? Binnen de 14 dagen product retour gestuurd!

op 08 mei 2017 over Bestbuyhoesjes.nl in de categorie Internetshops - Mobiele telefoons

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb volgens Best Buy hoesjes mijn bestelde telefoon hoesje
binnen het 14 dagen recht! Naar hun antwoordnummer gestuurd
Volgens Best Buy hoesjes ontvang je dan een waardebon?
“Dan had ik het volgens hun, maar naar het andere adres moeten sturen
Dit staat helemaal onder aangegeven bij de retour procedure dit klopt
maar valt bijna niet op! het antwoordnummer is het éérste wat je op valt als je het snel leest! sorry maar dit ruikt gewoon naar misleiding
Nu heb ik een waardebon, maar er staat geen één telefoon hoesje op de site die ik leuk vindt dus weg geld! ik heb Best Buy hoesjes hierover benaderd en een ticket gestuurd, waar niet op gereageerd wordt!

Gewenste Oplossing:

Als ze mijn geld terug betalen, minus de verzendkosten brievenbus pakket plus Post NL met track en trace 3,50 (dit heb ik hun zelfs aangeboden)!

Alle klachten die gemeld zijn door Sw001