Klacht: Krijg ongewenste rekening van PuzzelBrein

op 05 februari 2018 over Roniko in de categorie Websites - Prijsvragen

Krijg aanmaningen binnen van Roniko BV , Uitgever van Puzzelbrein.
Heb geen abonnement bij hun gehad, echter wel telefonisch lastiggevallen door dit bedrijf. Heb hun gevraagd geen contact meer met mij op te nemen omdat ik niet geintereseerd ben in hun blad. Ze blijven aanmaningen sturen, ziebijlage

Hoop dat u mij kan helpen van dit bedrijf af te komen zodat ik geen aanmaningen meer krijg van Roniko bv

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Roniko

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Roniko nog niet in behandeling is genomen.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Roniko in behandeling genomen

Bericht van Roniko

8 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw, Uw klacht is doorgegeven en uw abonnement is nu stopgezet en gecrediteerd, mocht u nog iets ontvangen, dan kunt u dat vernietigen. Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost. Met vriendelijke groet, Klantenservice

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Roniko een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Roniko

Heeft op 13 februari 2018 om 10:16 geantwoord

Abonnement is stopgezet en gecrediteerd. Dit is middels onderstaand reactie via de website aan de klant doorgegeven.

Geachte heer/mevrouw,
Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost.
Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Arjan1967