Klacht: Kraskaart

op 14 februari 2018 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dirk van den Broek over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dirk van den Broek in behandeling genomen

Bericht van Dirk van den Broek

2 maanden geleden - Beste mevrouw Bons, Mijn excuses voor uw late reactie. Ik kan mij voorstellen dat het u tegenvalt dat u nog geen bericht hebt gekregen op uw melding. Op 16/02/2018 heb ik u telefonisch gesproken naar aanleiding van uw e-mail. Ik heb u gemeld dat door enige achterstand een vertraging in het verzendproces is ontstaan. Zodra ik een reactie heb ontvangen over de status informeer ik op uw eerder verzonden email met meldingsnummer SD M1802 5228. Neem gerust contact met onze klantenservice op als u nog vragen heeft. Vriendelijke groet, Klantenservice Dirk

Alle klachten die gemeld zijn door Sandra7309