Klacht: Kosten van €295

op 26 januari 2016 over De Hypotheker in de categorie Hypotheekwinkels

Onlangs heb ik 2 korte gespreksronde van ongeveer 20 minuten gehad. Het ging over het wel dan niet omzetten van mijn hypotheek.
Tijdens het 1e gesprek werd ik verplicht een document te tekenen voor een automatisch incasso van €295. De hoge kosten staan niet in verhouding tot de gedane werkzaamheden en tijd.
Ik heb dit aangegeven bij de adviseur. Maar de manager weigert aan mijn verzoek tegemoet te komen.

De helft van de rekening te betalen.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar De Hypotheker over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door De Hypotheker in behandeling genomen

Bericht van De Hypotheker

1 jaar geleden - Hi Mirella, Jouw klachtuiting hebben wij doorgestuurd naar de afdeling Consumentengeschillen binnen onze organisatie. Er zal binnen enkele werkdagen contact met je opgenomen worden. Hartelijke groeten, Niki Nuis Online Marketeer De Hypotheker

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat De Hypotheker een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

De Hypotheker

Heeft op 10 mei 2017 om 16:19 geantwoord

Deze klacht is destijds niet op de juiste wijze gesloten en staat dus nog steeds op In behandeling. Ik wil deze klacht dan ook nu sluiten. Zoals op 4 februari 2016 al is aangegeven is de klacht samen met de klant naar tevredenheid opgelost.
Lotte Gerritsen, afdeling Webcare van De Hypotheker

Alle klachten die gemeld zijn door Mirellaherwegh@gmail.com