Klacht: Koop onder druk- Reloved fotostudio arnhem

op 29 juni 2017 over Reloved fotografie in de categorie Fotoservice

Via VakantieVeilingen een fotoshoot gekocht met 1 gratis foto.
Met 2 kinderen de shoot gedaan. Na de shoot moesten we direct gaan zitten en uitkiezen wat we wilden bestellen. Ik gaf aan dat ik thuis rustig wilde kijken en dan een bestelling wilde plaatsen. Ze begon zich in allerlei bochten te wringen. Dat was niet de bedoeling want er was juist een uur voor uitgetrokken om nu direct de bestelling te plaatsen. Als ik thuis mijn keuze zou maken zou ze eventuele bijwerkingen niet meer uitvoeren. Ook zou de dagactie (alle foto’s plus 1 op metaal voor 180,00) niet meer gelden en bij bestelling vanuit huis zou de prijs hoger zijn per foto. Ik had haar al helemaal door, wat een afzetterij. Mijn vriend wilde de boel sussen en vroeg wat 3 foto’s kosten. Ze zei 18,50. Hij heeft er 3 gekocht. We moesten een koopovereenkomst tekenen. Eenmaal buiten zagen we dat het niet 18,50 per 3 was maar per stuk! We wilden dus de koop ongedaan maken. Dit wil ze niet! Ze houd ons aan de koopovereenkomst en zelfs de gratis foto (die we dus bij VakantieVeilingen al betaald hebben) krijgen wij niet totdat we de factuur betaald hebben!

De koopovereenkomst moet geannuleerd worden.
De inloggevens van onze fotoshoot ontvangen zodat wij thuis rustig kunnen kijken en eventueel kunnen bestellen.
De gratis foto welke al betaald is per direct ontvangen!

Alle klachten die gemeld zijn door debbyyyyy1