Klacht: Kom niet aan mijn deur om mij te naaien, oplichters.

op 16 juni 2016 over Belastingdienst in de categorie

Mevrouw F. Carti
Er was een deurwaarder aan mijn deur, A.H van Alderwegen. Hij zei dat ik moet 407 euro betalen, ik had 300 betaald, omdat hij zei voor het niet wegslepen van de auto. Na een week op 13-06-2016 komen de politie de auto wegslepen. Op 16-06-2016 kom iemand weer van de belasting. Ik heb hem weggestuurd van mijn deur. Wat komt hij doen?Kom niet meer aan de deur van MEVROUW F. CARTI om MEVROUW te NAAIEN. IK GA NIKS MEER BETALEN VOOR DE AUTO,REGEL HET MET DE POLITIE.
LEUGENAARS, OPLICHTERS. Ze sturen een brief van de belasting,het was van inkomstenbelasting en MEVROUW zit in de bijstand..NOOIT bedrijf gehad, ik kom hard aan. Jullie hebben de hond wakker gemaakt, omdat er gebeurd rare dingen met mij in de belastingdienst tegen MEVROUW F.Carti, geen betaling meer voor de auto.NIKS MEER.GEEN ZWARTE CENT MEER.

Nooit tevreden met belastingdienst. MEVROUW F.Carti moet veel geld krijgen van belasting en ze weten het. Elke 15de moest ik GELD krijgen vanaf 2006 van alleenstaande ouder, heb ik niet gekregen, nooit tot de dag, jaar 2016. Gelden dat ik moet krijgen vanaf die jaar, waar zijn al die gelden gebleven.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Belastingdienst

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Belastingdienst nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door francicka_carti@hotmail.com