Klacht: Koelkast kapot sinds al een week en Van Haaren kan niet snelle oplossing leveren!

op 10 oktober 2016 over Van Haaren Vastgoed - Delft in de categorie Vastgoed

Mijn moeder woont bij de ouderscomplex in Delft. Zij heeft al sinds een week aangegeven dat de motor van de koelkast is kapot, maar toch moest ze een week wachten voor een technicus. Koelkast is van van Haaren. De technicus zei dat de koelkast moet vervangen worden (duh!). Wij kunnen wel eentje kopen maar van Haaren wil niet ervoor betalen. Dus ze moet alweer minimal een week wachten tot de leverancier accord is, en op vooraad en gelevered en blablabla.
Mijn moeder is al een week zonder melk, boter of dergelijk kunnen bewaren, dus ze moet elke dag naar de supermarkt om kleiner porties te kopen (dus duurder ook).
In de tussentijds is MvNeutenboom (de aandachtspersoon) nooit snel om te reageren of een oplossing te vinden.

Dat m. MvNEutenboom binnen twee dagen een oplossing vindt (bv een tijdelijk replacement of zo) of dat hij ons een vergelijkbaar model koelkast laat kopen en dan compensatie geven.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Van Haaren Vastgoed - Delft

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Van Haaren Vastgoed - Delft nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nikoletta