Klacht: Klik bij drukken op de deksel

op 20 juli 2016 over Nutricia in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedenavond,

Wij hebben een potje Olvarit gekocht, bloemkool, aardappel en ei. Helaas kwamen we tot de ontdekking dat de deksel klikte bij het drukken erop. Zoals op jullie verpakking staat vermeld is dan het advies de inhoud niet te gebruiken. Kunnen wij de gemaakte kosten voor dit potje terug krijgen?

We horen graag!

Groet Sytske Mol
06-14479039
NL15INGB0654431590

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik minimaal de kosten voor dit potje terug krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Nutricia over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Nutricia in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nutricia een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Nutricia

Heeft op 20 juli 2016 om 20:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

Wij hebben inmiddels telefonisch contact gehad met mevrouw. Mevrouw stuurt ons de deksel van het betreffende potje toe. Onze afdeling kwaliteit gaat onderzoek doen naar het betreffende potje en we zullen mevrouw informeren zodra de uitslag van dit onderzoek bekend is. In de tussentijd sturen wij een gepaste vergoeding naar mevrouw op.

Alle klachten die gemeld zijn door sytskemol