Klacht: Klantvriendelijkheid ver te zoeken en de reactietijd op email onacceptabel lang.

op 03 juli 2017 over LAVG in de categorie Incassobureaus

Naar aanleiding van een (naar mijn mening) onterechte vordering van Menzis is LAVG ingeschakeld.
Het betreft een premiebetaling die ik niet betaald zou hebben.

De aanmaning van LAVG kreeg ik zaterdag 01-07-2017 per post.
Ik heb hierop direct per email gereageerd naar LAVG en bewijzen bijgevoegd dat de premie wel degelijk is/was betaald.

Op maandagmorgen 03-07-2017 rond 09:00 uur heb ik direct naar het kantoor van LAVG gebeld met de vraag of ze de vordering willen beoordelen aan de hand van mijn bewijsstukken.
Als antwoord kreeg ik dat ze niet konden garanderen dat dit binnen 15 dagen zou gebeuren met als consequentie dat ik dan wel de deurwaarderskosten moet betalen.
Ik vind het dus onacceptabel dat er niet binnen termijn van 15 dagen een beslissing kan worden genomen en ik dus maar eerst de vordering moet betalen.
Iets klantvriendelijker zou geweest zijn in de trend van:
“Nou meneer ik ga uw mail met bewijsstukken beoordelen en bel u daarna even terug..”

Mijn klacht is dus dat deze organisatie totaal niet klantvriendelijk is en de reactietijd op email onacceptabel lang is..

Als ze de reactietijd drastisch verkorten en klantvriendelijk worden..

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over LAVG

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over LAVG nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door JannekeJager