Klacht: klantonvriendelijk

op 19 mei 2016 over Jan Linders in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

er is inderdaad gereageerd op mijn klacht maar met geen enkele spijtbetuiging en zonder enige goedmaking !!!!!!!
de collega had correct volgens u gehandeld
nou ik vind van niet en de klant is altijd koning maar er zijn supermarkten genoeg in de buurt die een nieuwe klant graag zien komen

Gewenste Oplossing:

een goed maker

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Jan Linders over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Jan Linders in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Jan Linders een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Jan Linders

Heeft op 20 mei 2016 om 08:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Klaessen,

Nogmaals dank voor uw bericht.

We vinden het vervelend te vernemen dat u het niet eens bent met ons antwoord. Echter, blijft ons antwoord hetzelfde. Wij hebben namelijk afspraken gemaakt rondom onze spaaracties. Een daarvan is dat mijn collega's alleen spaarartikelen mogen verstrekken wanneer een volle spaarkaart wordt ingeleverd. Hierin mogen geen uitzonderingen worden gemaakt, ook niet voor onze loyale klanten. U kunt uw volle spaarkaarten nog tot en met 26 juni inleveren.

Ik wens u nog een fijne dag toe en graag tot ziens in onze supermarkt.

Met vriendelijke groeten, Jan Linders Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door mgg