Klacht: Klantonvriendelijk

op 02 augustus 2017 over Elysium Sauna Welness in de categorie Beauty & Wellness

Tijdens het reserveren van 2 vouchers is er blijkbaar iets verkeerd gegaan bij het doorlinken van dagjewellness naar Elysium. Zelf heb ik de stappen 3x doorgenomen omdat ik het niet duidelijk vond. Aan het einde van het betaalsysteem van het Elysium stond dat als je bonnen of i.d. hebt je die mee moet nemen en het dan verrekend zou worden. Dat dus gedaan maar bij de kassa werd ons doodleuk verteld dat dit niet gold voor vouchers van dagjewellness, er werd ook niet meegedacht aan een oplossing en we moest het hele bedrag gewoon betalen. Het kromme was dat we wel weer 2 gratis dagentrees meekregen voor de maand september. Eergisteren een mail gestuurd hierover en gister werd ik gebeld. De medewerker was heel onvriendelijk en bleef herhalen dat het mijn eigen schuld was en ik geen geld terug kon krijgen. Toen ik aangaf dat ik een klacht wilde indienen zei ze ook heel bot dat er toch niets mee gedaan ging worden. Ook op fb nog een recensie geschreven en ook daar krijgen we alleen een standaard berichtje en wordt er uiteindelijk helemaal niet meer geregeerd. Ik vind het belachelijk dat zo een groot bedrijf niet met een goede oplossing komt. Op deze manier gaan wij er in ieder geval nooit meer heen.

Geld terug van de 2 vouchers (waarde van 2 dagentrees wat 70 euro is).

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Elysium Sauna Welness

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Elysium Sauna Welness nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Lisa.L