Klacht: klantenservice zonder service

op 09 januari 2015 over FNV in de categorie Vakbonden

Ik probeer 9-1-15 om 14.20 naar uw nummer 0900 9690 te bellen. Ik sta letterlijk 15 minuten in de wacht. Ik heb maar opgehangen, want volgens mij is er niemand aan het werk.

Waardeloze service, nu snap ik waarom de tarieven tot op 2 decimalen worden genoemd vooraf het gesprek, dit is blijkbaar een inkomstenbron voor de organisatie.

Ik heb een paar maanden geleden mijn verbinding bij FNV opgezegd, netjes een bevestigingsbrief ontvangen. Maar nu blijft FNV contributie afschrijven en post sturen al een paar maanden lang. Ik wil dat deze contributie met terugwerkende kracht wordt teruggeboekt op mijn rekening.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over FNV

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar FNV over deze klacht.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over FNV nog niet in behandeling is genomen.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door FNV in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat FNV een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

FNV

Heeft op 01 juni 2016 om 12:19 geantwoord

Heeft op 03 juni 2016 om 08:35 geantwoord

Na een halfjaar extra contributiegeld betalen ben ik er wel weg, maar FNV heeft de meest waardeloze klachtafhandeling die er is. Namelijk geen, niets van ze gehoord.

Alle klachten die gemeld zijn door janwillem111