Klacht: Klantenservice reageert niet op klacht via klachten site van Garmin.

op 22 augustus 2018 over Garmin in de categorie Electronica - GPS

Het beeldscherm van mijn Oregon 450t wordt zeer kras gevoelig. Zelfs als ik met mijn nagel erover gaat. Naar mijn mening is het scherm aan het dispengeren. Zou ik niet verwachten van z on duur apparaat. Dit is mijn tweede apparaat. De vorige was een Colorado. Die had er geen last van. Gaarne oplossing.

Gedegen en oplossing gerichte reactie.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Garmin over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Garmin in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Garmin een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Garmin

Heeft op 18 september 2018 om 11:54 geantwoord

Geachte Bas Taselaar, ons advies zou zijn om hiermee terug te gaan naar de winkel. Dan kunnen zij het toestel bekijken en opsturen naar Garmin ter reparatie of voor een omruilvoorstel. Ik weet helaas niet wanneer het toestel is aangeschaft, of er nog garantie op zit en in welke omstandigheden het toestel is gebruikt. Dank alvast. Met vriendelijke groet, René - Garmin Nederland

Heeft op 18 september 2018 om 18:09 geantwoord

Helaas heb ik deze oregon niet uit de winkel, maar komt bij uw afdeling vandaan. Dit was een vervangings app voor de colorado die kapot was. Deze kon niet meer herstelt worden. De Oregon kon ik met bijbetaling van een bedrag als vervanging krijgen. U kunt dat nazoeken in uw administratie.

Alle klachten die gemeld zijn door Bas Taselaar