Klacht: Klantenservice niet bereikbaar

op 13 juni 2017 over Droginet.nl in de categorie Drogisterijen

Ze vermelden dat ze proberen te verzenden binnen 24 uur en daarom werkadres opgegeven omdat ik daar 2 dagen aanwezig ben.
Uiteraard zeggen ze dat het ook 3 werkdagen kan duren en dit is ook geen probleem. Maar graag zou ik daarom het afleveradres willen veranderen van werk naar thuis. Maar ze hebben op de klantenservice een automatisch bandje lopen dat het te druk is en ook op mail reageren ze niet.
Nog nooit meegemaakt zo’n slechte klantenservice bij een bedrijf.

Graag onmiddelijk contact met mij opnemen ivm adres wijziging, want morgen is de derde werkdag en dien ik het product in huis te hebben.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Droginet.nl over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Quinty111111

5 maanden geleden - Hoi Robin, Ze reageren niet op emails en ook niet telefonisch. Kunnen jullie nog iets anders ondernemen?

Reactie van de melder van de klacht Quinty111111

5 maanden geleden - Pakket inmiddels ontvangen, 2 dagen te laat. Na ontvangst pakket pas reactie van klantenservice. Wegens enorme drukte konden ze niet reageren. Adres wijzigings aanvraag compleet genegeerd door klantenservice. Telefonisch zijn ze gewoon niet te bereiken. Misleidend bedrijf. Ik koop hier nooit meer en dat is ook mijn advies aan andere mensen die hier zouden willen kopen.

Bericht van Droginet.nl

5 maanden geleden - Goedemiddag, Ontzettend graag zouden wij al onze klanten te woord willen staan en gelijk terug willen mailen. Helaas is dit op dit moment voor ons niet haalbaar i.v.m. enorme drukte. U wordt zeker niet genegeerd en zal ten alle tijde antwoord van ons ontvangen. Zoals ook gebeurt is. Nogmaals onze excuses voor deze vertraging! Hartelijke groet, Donja van Meurs Droginet

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Droginet.nl in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Quinty111111