Klacht: klantenservice

op 18 februari 2015 over FNV in de categorie Vakbonden

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Omdat ik nog steeds geen ledenpas heb van de FNV Bond heb ik vandaag maar weer eens gebeld met de bod omdat ik al diverse malen geklaagd heb vorig jaar. De medewerker aan de telefoon was niet klantvriendelijk. Ze liet weten dat deze in maart verstuurd wordt. Waarom ik na 1 jaar nog geen pas heb daarop kreeg ik geen antwoord. Vorig jaar is me door de bond al diverse keren een nieuwe pas beloofd. Helaas helaas niets ontvangen. Omdat ik vorig jaar mijn belasting door de bond heb laten invullen werd ik ook niet ze netjes behandeld vooraf het invullen van mijn formulier. Volgens de bond moet dit toen (zonder pas) geen enkel probleem zijn!

Gewenste Oplossing:

n.v.t.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over FNV

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar FNV over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over FNV nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door FNV in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat FNV een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

FNV

Heeft op 01 juni 2016 om 09:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door stones1978