Klacht: Klacht verwenarangement

op 10 juli 2012 over Hammam Shahrazad in de categorie Beauty & Wellness

Op 10 juli 2012 ben ik met een vriendin naar Hammam Shahrazad geweest. Ik heb deze afspraak telefonisch gemaakt tijdens dat gesprek snauwde de medewerker al naar me dat het allemaal wel goed zou komen vragen die ik had werden niet of nauwelijks beantwoord. Toen we daaraan kwamen bleek er geen normale parkeer mogelijkheid te staan hiervan staat niets op de website. We hebben 5 km verder op moeten parkeren en met een merto en tram terug naar de hammam gegaan. Eenmaal aangekomen was de ontvangst niet erg hartelijk. De zaak zag er vies uit en de medewerkers waren niet klantvriendelijk. We werden uiteindelijk door een deur geleid naar een kamer met bank. Hier waren meerdere gasten die zaten te zitten? De kleedkamer was vies en nat. Toen we in de uiteindelijke ruimte waren werden we geroepen voor de gezichtsbehandeling wat inhield dat iemand met een kwastje wat modder op je gezicht smeert. We werden in de stoomcabine geplaatst en het masker droop van je gezicht af. De medewerker had ook geen enkele aanwijzing gegeven. In de hammam zelf was het nog vies van de vorige groep wat ze nog ging schoonmaken toen wij er al zaten. we kregen wat modder voor ons lichaam wat nogal ruw en onvriendelijk werd aangebracht. Wederom vertrok de medewerker zonder enige uitleg. Het masker voor ons haar was ze vergeten te geven toen we erom vroegen moesten we naar benede en werd het er snel snel ingesmeerd. Weer vertrok ze zonder enige uitleg. We hebben ook geen handdoeken of slippers gekregen wat er bij had gehoord. Omdat ze niets heeft uitgelegd weet ik niet wat we nu wel en niet hebben gekregen zo heb ik niet het idee dat we een uitgebreid hammam ritueel hebben gekregen? De thee die we bij binnenkomst moesten krijgen en bij weggaans pas kregen was oud en koud. We waren blij dat we weg konden.

Geld terug!

Alle klachten die gemeld zijn door love-chels