Klacht: Klacht tegen gezinsvoogd

op 22 mei 2016 over Bureau Jeugdzorg in de categorie

Geachte mevrouw/meneer,

Wij willen een officiële klacht indienen tegen Ingrid Dijkstra, voormalig gezinsvoogd van onze jongste zoon.

Zij heeft in december vorig jaar een valse aangifte gedaan tegen vader, de OTS niet naar behoren uitgevoerd door te liegen en gemaakte afspraken niet na te komen en dit met terugwerkende kracht vol te houden.

Terwijl de zaak bij de politie is geseponeerd en het bij jeugdzorg samen met haar leidinggevende meneer Peter Roovers is besproken wordt het zogenaamde incident van begin december 2015 nog steeds genoemd in de rechtbank door Gertie Vissers. (Vertegenwoordiger GI)
En laatst genoemde durft het zelfs tijdens de zitting ook nog aan te dikken door het in een “verspreking” over mishandeling te hebben terwijl vader nog nooit iemand met één vinger heeft aangeraakt of heeft bedreigd.
Hij heeft door haar valse aangifte wel 13 uur op de politie bureau gezeten.

Wij zijn beide van mening dat deze arrogante kauwgom kauwende dame een gevaar is binnen jullie organisatie aangezien een leugenaar en sensatie zoeker, die ouders alleen maar uit de tent probeert te lokken, niet in het belang van het kind en gezin is.

Wij hebben (helaas) inmiddels al heel wat jaren ervaring met bureau jeugdzorg maar zo bond als mevrouw Dijkstra het maakt hebben wij het nog nooit nergens gezien.
Het lijkt er op dat zij persoonlijk een probleem met ons heeft.
Zij heeft het zo ver verpest dat vader zich uit zelfbescherming helemaal terugtrekt en nog geen voet meer binnen durft te zetten bij bureau jeugdzorg.
Alles wat hij zegt wordt tegen hem gebruikt of dusdanig verdraaid dat het niet meer overeen komt met de werkelijkheid.
Hij ziet mevrouw Dijkstra voor alles is staat aangezien ze al zo ver gegaan is.
Zelfs de informatie die ze nu doorspeelt aan de huidige gezinsvoogd brengt de toekomst van ons gezin in gevaar.
En daar krijgt ze dan ook nog eens een salaris voor!

Wij hopen dat deze klacht zeer serieus genomen wordt en wachten uw reactie geduldig af.
Met de vriendelijke groeten,

L en M

Als de overheid stopt met liegen en ons onze kinderen terug geeft.
En eerlijk uitkomen voor het onrecht wat ons en onze kinderen is aangedaan.
En een excuus zou ook wel op z'n plaats zijn.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bureau Jeugdzorg

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bureau Jeugdzorg nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Masja van den Brand