Klacht: Klacht tegen CBR examinator

op 29 juni 2016 over CBR in de categorie

Scooterexamen afgelegd en gezakt op 1 detai: De situatie was een richtigsweg, met een bord blauw met witte pijl en tekst eronder “uitgezonderd fietsers”. Hij besloot er niet in te gaan, en keerde daarna om en vervolgde zijn weg….. dus gezakt.

Verder het examen goed afgelegd buiten dat foutje, want men vond dat een gevaarlijke situatie.

Echter staat er in het formulier dat er best een foutje gemaakt mag worden. Want schrijft het CBR “helemaal foutloos” hoeft niet.

Het gaat om het totaalbeeld. Kortom de examinator kijkt niet naar het totaalbeeld en rekent het ene foutje waardoor opnieuw examen een feit is. Verder vind ik het schandalig gedrag van een examinator om tegen degenen die afrijden mede te delen: 1 foutje en je bent gezakt, dus de toon was al gezet voor het afrijden. Dit geeft geen goed beeld van een examinator.

Zo ga je niet met mensen om, want het kost al genoeg!

Examinator onder toezicht van een onafhankelijke partij tijdens afrijden. De laatste kan een ander inzicht hebben. Verder geld ook voor de examinator dat de toon al was gezet voor het examen " 1 fout en je bent gezakt". Dat geeft geen goed beeld voor degene die moet afrijden. Het kost al genoeg en is niet leuk als je zo behandeld woord.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CBR

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over CBR nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Loco8580