Klacht: Klacht Subway Stein

Maud Sanders op 14 juli 2018 over Subway in de categorie Fastfood ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Lang wachten. Brood wordt te weinig afgebakken (is op), waardoor nagenoeg geen keuze in brood soort. Groente beleg is op, waardoor broodjes niet geheel belegd kunnen worden.

Gewenste Oplossing:

Meer personeel. Staat nu maar 1 medewerker. Meer brood soorten afbakken, zodat de klant zijn gewenste brood soort kan kiezen. Groente beleg voldoende in voorraad hebben.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Subway

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Subway nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door