Klacht: Klacht Snijder Incasso

op 22 november 2017 over Snijder Incasso Bureau in de categorie Incassobureaus

Met Snijder incasso had ik een regeling getroffen voor het aflossen van een groot gedeelte van mijn studiefinanciering. Omdat ik net een baan had gevonden en het salaris nog niet helemaal rond was was dit mijn eerste betaling 3 dagen te laat volgens hun. Een week nadat het geld was overgemaakt krijg ik een brief waaraan 85 euro kosten verbonden waren en een loonbeslag. Ik heb verzocht dit terug te draaien omdat ik betaald had maar Snijder incasso kon hier geen begrip meer voor opbrengen. Ook ik loop al jaren met schuldproblematiek, een sanering is destijds afgewezen dus nu ik eindelijk een baan heb en mn draai weer gevonden heb heb ik al andere afspraken gemaakt met andere schuldeisers die ik nu dan weer niet zou kunnen komen. Ook daar was geen begrip meer voor omdat ik 3 dagen te laat was. Dus nu dankzei Snijder incasso zit ik weer diep in de problemen waar Snijder incasso geen oog voor heeft. Snijder incasso wil vooral geld verdienen lijkt het en dat iemand daardoor nog verder in de problemen raakt maakt ze niks uit. Dat het ten koste gaat van je gemoedsrust en als gevolg je baan zegt ze ook niks. Hun missie is zoveel mogelijk kosten maken die wij dan moeten betalen. Wat ik ook niet in de haak vind is dat mijn schuld van de studifinanciering verdeeld is over 9 dossiers en over elk dossier berekenen ze hele hoge kosten die nu inmiddels in de duizenden euro’s lopen. Ik ben me er uiteraard van bewust dat het mijn eigen schuld is. Ik ben nalatig geweest in het verleden maar ik heb ook erg moeilijke tijden gehad waarin ik gewoon niet in staat was om te betalen. Ik vind het dan ook erg wrang dat juist nu ik lekker in mn vel zit en alles weer een beetje goed gaat deze mokerslag uitgedeeld word door Snijder incasso omdat de betaling drie dagen te laat is aangekomen.

Ik ben tevreden als het loonbeslag word opgeheven en mij de kans word gegeven de schulden op te lossen. Inclusief die van Snijder incasso. Het is nog geen vetpot omdat ik meerdere regelingen heb getroffen die ik ook nog na wil komen. Maar had aangeboden het maand termijn te verhogen zodra er ruimte vrij zou komen.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Snijder Incasso Bureau over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Snijder Incasso Bureau in behandeling genomen

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Snijder Incasso Bureau een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Snijder Incasso Bureau

Heeft op 21 december 2017 om 09:33 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Jtaken