Klacht: klacht over wildparkeren en geluidsoverlast wordt niet in behandeling genomen

op 12 mei 2020 over Gemeente Roermond in de categorie Gemeente

Bij deze wil ik een klacht indienen tegen geluidsoverlast.
Op Dionysiusstraat nr5 is een open plek die van iemand is, wie weet ik niet.
Maar op die plaats word op dit moment wild geparkeerd, iedereen, ook die niet in deze straat wonen, zet te pas en te onpas de auto hier neer. En de hele dag en nacht en morgen word hier in en uit gereden, ik heb daar last van, want ik woon op nummer 7. Het kan toch niet zo zijn dat jan en alleman de wagen hier neerzet. Op de foto ziet u er 3, maar normaal staat t hier vol. En die mensen wonen nog niet eens in deze straat.
Wat kunt u hier aan doen, ook al is t niet jullie terrein, maar dit kan toch niet. Ik heb mn verzekering ookal ingelicht. want door dat op en neer rijden, ontstaan er gaten, die, als er lang water in blijft zitten in mijn kelder gaat lopen, en dan spreken ze eerst de Gemeente aan zeiden ze. En daarbij gaat de waarde v mijn huis ook omlaag; wie wil er naast zo’n terrein wonen? Kunnen jullie geen hek daar neerzetten ofzo?Als jullie niets kunnen willen doen, wil ik graag weten hoe ik dan verder moet, wat die kan echt niet. Het is alleen al a-sociaal dat ze geen parkeergeld betalen en ieder ander(ook ik) in de stad wel.

als er niet meer geparkeerd word.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gemeente Roermond

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gemeente Roermond nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door klachtovergemeenteroermond