Klacht: klacht over klacht wat niet is behandeld

op 24 juni 2016 over 112 alarmcentrale in de categorie Artsen

24-7-2015 ben ik aangereden op de Schenkelweg in Spijkenisse ter hoogte van de pannenkoekenmolen. 112 is door omstanders gebeld en werd aangegeven dat er geen ambulance kwam. De 2e keer heb ik zelf gebeld, zij gaven aan dat er geen ambulance komt omdat zij dit niet urgent genoeg vonden, ook gaven de aan dat ze de weg niet konden vinden. Ik had me linker duim gebroken, me rechter pols zwaar gekneusd, ernstige schaafwonden en verschillende bloedingen in me gezicht, bloeduitstortingen en lopen ging haast niet. Ik moest zelfstandig naar het ziekenhuis lopen, ik heb hier 1.5 uur over gedaan. Ik heb een klacht ingediend in september/oktober maar heb hier niks van vernomen. Ik heb alleen een vraag gehad of ik tevreden was over mijn behandelde klacht of ik een cijfer wil geven. Maar ik kan geen cijfer geven wat de klacht is niet behandeld, en ik heb hier nooit wat over gehoord.

Als mijn klacht behandeld is, excuses vind ik ook op zijn plek.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over 112 alarmcentrale

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over 112 alarmcentrale nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door m.vangog069