Klacht: klacht over FNV

op 02 december 2013 over FNV in de categorie Vakbonden

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 9-8-2013 werd ik benaderd door de fnv door mij te vermelden dat ik 40 jaar lid was.En werd er een feestavond georganiseerd waar ik door omstandigheden niet bij aanwezig kon zijn.Helaas heb ik hierna niets meer van hen vernomen.
Tot mijn verbazing lag mijn jubileumspeldje op de deurmat bij mij in de gang.Ik ben door deze gang van zaken dan ook diep teleurgesteld over deze handelswijze.
Overigens mijn lidmaatschapnummer is 2908936

Gewenste Oplossing:

Een iets persoonlijkere aanpak zoals:bijv telefonische afspraak en een persoonlijk thuis bezoek en een attentie voor de echtgenote van de jubilaris.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over FNV

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar FNV over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over FNV nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door FNV in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat FNV een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

FNV

Heeft op 27 mei 2016 om 12:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Wilmsen,

Hartelijk dank voor uw melding.
De FNV is vanaf 2016 gestart met het beantwoorden van berichten op klacht.nl. Uw melding is vóór 1 december 2015 geplaatst en wellicht niet meer actueel. Om deze reden sluiten wij uw melding hier. Mocht uw melding nog wel actueel zijn, dan horen wij dit graag van u. Kijk op https://www.fnv.nl/contact/ voor mogelijkheden om contact met ons op te nemen.
Wij hopen op uw begrip.

Met vriendelijke groet,
Jelte, FNV Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door quinta55