Klacht: klacht over een product uit een oude serie

op 21 november 2012 over Vacuvin in de categorie Huishoudelijke apparatuur

Ik heb jaren geleden bij Hoying ( helaas bestaat deze huishoudzaak niet meer) een schaal gekocht van het merk Vacuvin.
Deze langwerpige schaal heeft een witte deksel met er in verwerkt een losse rubberen rand. Doordat deze rubberen rand niet meer goed afsluit kan de dekstel niet meer vacuum gepompt worden. Ik ben gisteren bij Kook en Co geweest of zij mij konden helpen om in contact te komen met Vacuvin. Zij verwezen mijn naar de site van dit bedrijf. Zij zitten in Delfgauw.Ik heb vanmorgen ( 20 november , de afdeling klantenservice gesproken met een meneer die * heet, rond 9.30)
Ik heb gevraagd of hij een oplossing weet, want ik kan de schaal niet meer vacuum gebruiken.En ik heb de schaal speciaal gekocht om het vacuum te trekken. Ik begrijp dat als hij uit de collectie is dat er ook geen onderdelen meer zijn. Maar meneer had geen oplossing en als ik weer zo’n schaal wil, dan …tja moest ik maar een nieuwe kopen.
Ik verwacht echt niet dat zij mij kosteloos een nieuwe schaal geven, maar een tegemoetkoming met 10-20 % korting had ik aardig gevonden, want ze hebben de onderdelen niet meer.
Ik heb meneer dit gezegd dat ik het jammer vond dat er geen ” oplossing ” is. Toen zei hij ; wat verwacht u dan, dat ik u een nieuwe schaal stuur of dat wij korting geven?? Hij zei ook dat het bedrijf hier ” kort ” in is.
Toen zei ik …..ik vind dit verhaal typisch voor Tros Radar!!! En hij vertaalt het als een ” dreiging” . Ik vroeg hem waarom hij dat als een dreiging vindt, want dat is niet zo bedoeld. Maar dat ik dit aan jullie meld en dat ik het jammer vind dat ik de schaal niet meer kan gebruiken om vacuum te gebruiken. Ik ben heel erg tevreden over de andere Vacuvin schalen, daarom ben ik zo teleurgesteld dat er nu geen oplossing is gevonden voor mijn oude schaal.Ik heb de schaal ook ” normaal ” gebruikt en er zijn geen gekke dingen mee gebeurd. Hij ziet er nog verder goed uit.

Ik zou het erg fijn vinden als ik een nieuwe schaal mag kopen met 10-20-30% korting. Ik ben een enthousiaste gebruikster van Vacuvin en hoop in de toekomst nog meer van deze schalen te kopen.
Als ze mij tegemoet komen, ben ik zeker dankbaar als consument van dit merk.
Nu heb ik het gevoel , als mijn andere schalen over een tijd ook uit de collectie zijn, en de rubbers het weer begeven, ze ook niet meer vacuum kan trekken. Ik kan er als consument niets aan doen dat zij de onderdelen niet meer hebben en dat de fabriek besluit om iets uit de collectie te halen.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vacuvin in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vacuvin een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vacuvin

Heeft op 28 mei 2013 om 12:05 geantwoord

Op 4-4-2013 heeft onze Customer Service de klant in kwestie, middels een e-mail, een aanbod gedaan voor een nieuwe Instant Marinater tegen een gereduceerde prijs.

Alle klachten die gemeld zijn door muziek