Klacht: Klacht opgelost?

op 18 december 2012 over MKBusiness in de categorie Incassobureaus

MKBusiness heeft gereageerd op mijn klacht van vreemde aanmaning, omdat zij de inzet van “mobiele incassoteams in opvallende hesjes” aankondigden.
In hun reactie melden ze dat mijn vermelde dossier is gesloten. Nou, fijn dat ik die klacht hier had geschreven, want mij hebben ze dat nooit gemeld.
Het was de laatste tijd wel heerlijk stil in mijn mailbox wat MKBusiness betreft.
Bijna 3 jaar heeft het geduurd voordat ze ophielden met die onzin. Alsmaar zich verschuilen achter “de opdrachtgever”, die in mijn geval niet te benaderen was (Hoshi Sudoku) en sinds eind 2011 niet eens meer bestond.
Ze zijn goed in veel mailtjes sturen en maar aan blijven dringen en dreigen met deurwaarder en dat er hoge kosten komen. Ik heb nooit een deurwaarder gezien.
Maar als ik het hier zo lees boert het goed, want er zijn zelfs mensen die betalen als ze helemaal niets te maken hebben met de hele aanmaning!
Plotseling beginnen ze bij klacht.nl te reageren, misschien er lucht van gekregen dat ze hier een beroerde naam opbouwen??? Deze mensen voeren geen klap uit voor de kost maar proberen met mail en telefoon zoveel mogelijk geld bijeen te harken.

Persoonlijk bericht krijgen dat het dossier is afgesloten.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MKBusiness in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MKBusiness een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MKBusiness

Heeft op 14 juni 2016 om 12:36 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Alle klachten die gemeld zijn door margjepars
x