Klacht: Klacht NVM makelaars: Na 6 jaar nog steeds geen enkele bezichtiging geregeld door Kees Dörr Makelaardij

op 27 januari 2014 over Dörr & Van Rossum Makelaardij in de categorie klachtmelden

Op 19-7-2007 hebben we onze woning te koop gezet en tot op de dag van vandaag geen bezichtiging geen reactie helemaal niets!! Het huis is wel af en toe verhuurt geweest, maar dat wist de beste man. De laatste keer had ik gevraagd is mijn huis onverkoopbaar of wat is er aan de hand. Ook had ik gevraagd om uit te kijken naar eventuele huurders en als er een huurder zou komen berekend de man voor bezichtigen en een huurcontract 1 maandhuur van € 700,= exclusief btw. Hij hoeft maar 2 minuten te lopen en is bij het pand en een huurcontract pluk je van internet en is met een kwartiertje ingevuld. Je krijgt nergens antwoordt op mijn gevoel zegt dat mijn huis ergens in het stof ligt. Hij heeft het alleen maar over zijn factuurtje dat nog open staat. Eerst het huis verkopen dan de afrekening zo ging het altijd. Hij geeft steeds aan dat ik moet adverteren maar als je meer dan 6 jaar niets hoort doe je dat ook niet.

Kees Dörr Makelaardij zal eens wat meer zijn best moeten gaan doen en eens eerlijk zijn wat er aan de hand is. Je moet altijd zelf contact op nemen want zelf doet hij niets.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dörr & Van Rossum Makelaardij

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dörr & Van Rossum Makelaardij nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Doggersbank