Klacht: klacht leraar

op 26 mei 2016 over Capabel Onderwijs Groep in de categorie Universiteiten & Hogescholen

Mijn naam zeshan haider iqbal 11-11-96 studentnummer 313655 mijn klacht is namelijk ik zit op capabel vestiging plein 40 45 mijn lerares hermien hoekstra die wil mij niet helpen met afstuderen!! Ik doe heel erg mijn best om het afgerond te krijgen ik heb alles geprobeert maar band tussen mij en haar zien niet goed. Dat kan in het leven zijn er soms situaties die niet lekker lopen dit is er een van ik ben een leuke vriendelijke jongen die met iedereen kan opschieten mijn stageadres vind me ook een harstikke leuke jongen maar mevrouw hoekstra blijkbaar niet! Mijn stage adres apotheek buitenveldert apotheker youness belmalha. Jullie kunnen contact opnemen met hem voor verdere info over mij maar mijn afstuderen!! Ik ben nu anderhalf jaar bezig. Ik heb heel vaak aan haar gevraagd ik wil afstuderen wat moet ik doen om af te studeren altijd vage antwoorden!! Of geen tijd of dit niet of dat niet ik als student zijnde altijd respect wat mijn ouders mij hebben geleerd!! Maar er is een limiet! Altijd netjes gebleven wat er namelijk vandaag gebeurde ik kom naar school alleen voot bereiden lessen die ik van haar krijg. Er zijn verschillende groepjes die zij heeft die op een bepaalde tijdstip gaan bereiden maar bereiden begint normaal om 1 uur dus ik kom altijd wat later omdat ik dan nog niet aan de beurt ben!! Wat er gebeurde vandaag normaal kom je niet om 1 uur zeshan!! Dus ik kan je nergens mee helpen! Wacht maar todat ik tijd voor je heb ik vind dat niet kunnen en heb geen zin meer in de lesel maar ik moet slagen!! Zouden jullie mij aub kunnen helpen met mijn probleem!

Ik ben tevreden als ik mijn diploma in mijn hand heb!!

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Capabel Onderwijs Groep

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Capabel Onderwijs Groep in behandeling genomen

Bericht van Capabel Onderwijs Groep

1 jaar geleden - Beste Zeshan, jij hebt een gesprek gehad met de vestigingsmanager en de docent en jullie zijn er samen aan uitgekomen, heb ik vernomen. Dan wens ik je in je verdere opleiding veel succes! Rob Kivits COG

Alle klachten die gemeld zijn door zeshan