Klacht: Klacht kostenopgave n.a.v. annulering

op 29 juni 2012 over NCOI in de categorie Opleidingen en cursussen

N.a.v. de onderstaande e-mail krijg ik een rekening van 699 euro omdat ik een opleiding heb geannuleerd waar zij enkel een inschrijvingsbevestiging voor hebben verzonden, nota bene op mijn verzoek.
De toelating tot deze opleiding( een reguliere hbo opleiding) hebben zij nooit bepaald noch met mij contact hierover opgenomen.

Van: elmorabitm@live.nl
Verzonden: zaterdag, 23 juni 2012 00:00
Aan: info@ncoi.nl
CC: elmorabitm@live.nl
Onderwerp: Contactformulier ingevuld (advies)

Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw interesse in een van de NCOI Opleidingen. Wij hebben uw bericht in goede orde ontvangen. U ontvangt binnen 5 werkdagen een reactie van een van onze opleidingsadviseurs.

Uw naam: El-Morabit
Email adres: elmorabitm@live.nl
Telefoonnummer: 0624273357

Bericht: Geachte heer/mevrouw, De eerste ervaringen met NCOI vallen mij zeer tegen. Op uw site belooft u binnen enkele dagen een inschrijving schriftelijk te bevestigen. Ik heb mij op 10 juni jongstleden ingeschreven en ik heb tot tweemaal toe u telefonisch moeten verzoeken om een schriftelijke bevestiging. Deze heb ik vandaag mogen ontvangen, de brief had een dagtekening van 21 juni 2012. In de brief geeft u aan dat de inschrijving is bevestigd en dat ik enkele weken voor de start van de opleiding meer opleidingsinformatie zal ontvangen. U verwijst ook naar e-connect waar ik voor eventuele vragen terecht kan. Het frappante hieraan is dat ik geen aanloggegevens van e-connect heb ontvangen welke wel toegezegd zijn en die ik per e-mail zou ontvangen. Wat mij overigens helemaal verbaasd, is dat u op geen enkele manier( ook niet bij de inschrijving) naar mijn vooropleiding hebt gevraagd. Hoe kunt u dan bepalen of ik toelaatbaar ben en daarmee mijn inschrijving bevestigen? Al met al heb ik geen vertrouwen meer in uw als onderwijsinstelling en wil ik mij beroepen op he herroepingsrecht en de opleiding annuleren. Met vriendelijke groet, M. El-Morabit
———————-

Ik ben bereid 15 euro administratiekosten te betalen.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door NCOI in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat NCOI een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NCOI

Heeft op 01 augustus 2013 om 10:35 geantwoord

NCOI heeft ten tijde van de klacht contact gehad met meneer en een passende afronding geboden.
Om deze reden zetten we de klacht graag alsnog op afgehandeld.
Uiteraard is NCOI voor verdere vragen en/of opmerkingen bereikbaar via telefoonnummer: 035 6400 411
of via e-mail: info @ncoi.nl.

NCOI Opleidingsgroep

Team Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door elmorabitm