Klacht: Klacht ivm terugbetaling, geannuleerde order 120159

op 15 januari 2014 over PrachtigKado.nl in de categorie Internetshops - Cadeau's

Beste

Ik heb een bestelling geplaatst voor 2 tutpopjes. Op 29/10 is deze bestelling telefonisch geannuleerd. Hiervan heb ik schriftelijk bewijs ontvangen.

Ik heb mijn bankgevens op 03/11 verstrekt. Na verschillende e-mails ontvang ik plots op 18/12 een e-mail dat ze de levering kunnen uitvoeren met een korting van 30 procent korting.

Spijtig genoeg heb ik mijn geld nog steeds niet terug. En dit na talrijke e-maltjes!!!

Geld terug en een kleine geste voor het ongemak.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PrachtigKado.nl in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PrachtigKado.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PrachtigKado.nl

Heeft op 16 januari 2014 om 00:04 geantwoord

Order reeds afgehandeld, betreft oude klacht.

Bericht van PrachtigKado.nl

3 jaren geleden - Beste, Bedankt voor uw klacht. Wij vinden het vervelend voor u dat het zo is gelopen met de postbezorging maar dat gaan wij uiteraard oplossen, de klacht wordt neergelegd bij de post. Het is vervelend dat dit niet tijdig bij u is binnen gekomen, webwinkels hebben hier helaas vaker last van bij PostNL. Als service willen wij u 30% korting aanbieden en zullen wij de gemaakte kosten voor onze rekening nemen, uiteraard willen wij u helemaal naar tevredenheid helpen. Voor een snellere en betere afhandeling van uw klacht kunt u een e-mail sturen naar klacht@prachtigkado.nl of ons bellen tijdens kantoortijden op 055-3602927. Mocht u nog vragen hebben dan horen wij dat graag.

Heeft op 16 januari 2014 om 12:48 geantwoord

De klacht is nog niet afgehandeld. Ze gaan mij vandaag contacteren. Ik hoop op een snelle afhandeling.

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van PrachtigKado.nl beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Els P.