Klacht: KLACHT HOOFDDORP

op 07 juli 2017 over Brainwash Kapper in de categorie Kappers

eachte L.S.

Ik ben vandaag uit noodzaak naar uw filiaal gegaan voor een standaard verfbehandeling. Uw salon is de enige zonder afspraak in Hoofddorp, vandaar mijn keus om naar deze salon te gaan.

Ik heb rond 10:00 plaats genomen op een stoel en werd om 13:00 geholpen. Bizarre wachttijden als u het mij vraagt en niet overeenkomend met de 2 uur die je te horen krijgt. 2 uur is al bizar lang. Voordat ik in de stoel kon plaats nemen, moest ik eerst nog discussiëren voor mijn beurt omdat uw medewerker een andere klant als eerst wilde helpen. Gelukkig was die zo vriendelijk om eerlijk naar mij te kijken.

Eenmaal in de stoel uitgelegd dat ik graag naar de tint “midden bruin” wilde gaan, en de medewerker gaf me met behulp van het kleurenboek advies. Had ze beter niet kunnen doen, want ik loop nu rond met zwart haar. Ik heb anderhalf uur in de stoel gezeten, omdat de medewerker geen tijd had om me uit te spoelen, vermoed ik. Waardoor mijn haar nu zwart is. Daarnaast loop ik met een verf rand en vlekken op m’n hoofd rond omdat uw medewerkers blijkbaar niet het trucje van de vaseline kennen. Flink poetsen en nog steeds is het niet weg. Of ik het thuis even met sigaretten as ( ik ben astma patiënt) of CIF kon weghalen, maar hé eigenlijk dat laatste niet want ik quote: dat is slecht voor je hoofdhuid hoor!!

En dan noem ik nog niet eens de enorm hardhandige behandeling met het uitwassen van mijn haar, te warm water ondanks herhaaldelijk aangegeven, en de slang laten kletteren wat nogal galmt in zo’n wasbak. U vind me met deze punten natuurlijk een zeurpiet, snap ik, dat zijn kleine dingen. Maar niet als je 4 uur van je vrije dag hebt opgegegeven om vervolgens met zwart haar rond te lopen.

Daarnaast waren uw eigen medewerkers ook goed aan het klagen dat meerdere collega’s in de ziektewet zaten en maar 4 uur per week werken terwijl ze voor 3 dagen betaald krijgen. En dat een collega afgelopen weekend op bijzondere wijze niet meer werkzaam is in de salon. En dat ze niet wisten wanneer ze pauze konden houden. Of dat hun vakantie niet kon overlappen en dat ze alleen gepland staat in de salon. Klinkt niet echt of ze het naar hun zin hebben of achter het merk staan. Overigens wel gewoon hele aardige meiden hoor.

Deze mail verstuurd waarop ik netjes teruggebeld ben door de salon begeleider. Deze bood in eerste instantie een bon aan om te kunnen gebruiken in hun salons. Ik heb daardoor absoluut niet het gevoel dat ze door heeft hoe negatief mijn ervaring in Hoofddorp was en dat ik voor geen goud weer in die stoel ga zitten. Uiteindelijk met veel pijn en moeite toegezegd gekregen dat ik de kosten van mijn bezoek vergoed zal krijgen. Daarnaast wil ik ook graag de kosten van het kappersbezoek vergoed krijgen die ik de volgende dag heb moeten maken (79,50€) om mijn haar enigszins weer toonbaar te maken. Dit is volgens de salonbegeleider ABSOLUUT niet mogelijk en weer wijst ze me op hun twee weken service garantie om het in de salon te laten fixen. Ze begrijpt het dus echt niet dat ik niet nog een keer mijn haar door jullie wil laten doen.

Pas op lieve mensen als je naar deze salon gaat. Buiten de positieve berichten van andere salons geldt dit niet voor het filiaal HOOFDDORP, plus is hun klantenservice uiterst meewerkend. Na in het laatste telefoongesprek aangegeven te hebben dat ik hier een zaak van ga maken, hing deze beste salonbegeleider op met de toon “dat maakt ons niet uit hoor, je doet maar”! En inderdaad, als ik internet check dan mag ik inderdaad aansluiten.

Oh oh wat ben ik dom geweest om naar deze salon te gaan voor een simpele haarkleuring!! Les voor mezelf maar wees gewaarschuwd!!

Vergoeding van kappersbezoek om haar te herstellen totale kosten €79,50 en een welgemeend excuus.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Brainwash Kapper

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Brainwash Kapper nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door TessavanderBorg