Klacht: klacht factuur 00196445

op 17 oktober 2013 over Editie Enigma in de categorie Magazines

we hebben 1x een telefonisch contact gehad met de vraag of we interesse hadden voor een gratis kruiswoordraadsel boek te ontvangen ontvangen waar we niks moesten voor betalen,en ook niet aan een abonnement zouden vastzitten .Ik heb 1x een magazine ontvangen maar paar dagen later een factuur met een abonnement nummer 00196445 met het bedrag van 71.68£ en al 4 aanmaningen met een bedrag van een totaal van 91,96£ ik heb dan ook al meerdere keren gebeld omdat op de factuur staat telefonisch contact van 10u tot 13 maar nog nooit iemand aan de lijn gekregen ,wel een bandopname om via email contact op te nemen .Dit heb ik dan ook gedaan zie bijlage ….op 09/09/2013 MET DE BEVESTIGING AAN TE KLIKKEN maar toch blijven ze de facturen sturen !!!

Ik ben dan ook niet bereid om deze factuur te betalen
waar ik zeker geen abonnement voor wil en geen interesse in heb ik heb daar OOK niet om gevraagd .En zal het van 91.96£ VOOR die MAGAZINE echter niet betalen .
VOLGENDE BRIEF LAAT IK HET ECHTER NIET BIJ OM VERDERE STAPPEN TE ONDERNEMEN .

bedankt voor het begrip .

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Editie Enigma

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Editie Enigma over deze klacht.

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Editie Enigma nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door elssje020