Klacht: Klacht errowspeed banden

op 18 december 2012 over Kwik-Fit in de categorie Garagebedrijven

Ik heb in september 2012 2 nieuwe banden laten monteren van het merk errowspeed na montage heeft de auto erg veel last gehad vangestuiter op de autobaan en trillingen in het stuur en ernstige afwijking trekt naar rechts voorheen michelen banden op gehad geen problemen mee gebeld naar kwikfit moest langs komen om het opnieuw te balanceren zag dat er 70 gram lood aan zat.wederom weer autobaan op en u raadt het al weergestuiteren het trekken naar rechtsweer naar kwikfit een andere filliaal 2 nieuwe banden ik was blij met de oplossing maar hellaas geen resultaat .wat nu kwikfit?

Andere banden of geld terug lijkt mij de beste oplossing! Aan de filialen ligt het niet maar echt aan de banden!

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Kwik-Fit in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Kwik-Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Kwik-Fit

Heeft op 23 januari 2013 om 13:25 geantwoord

Wij hebben de klacht gelezen en voorgesteld dat meneer de banden met bijbetaling bij ons omwisselt voor Michelin banden.

Kwik-Fit Nederland B.V.
Webcare Team

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Kwik-Fit beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Maarten1122