Klacht: Klacht email

op 06 juli 2012 over Hotmail.com in de categorie E-mail providers

Sinds een paar dagen wordt er mail namens mij verstuurd Weliswaar als onbestelbaar weer retour, maar toch. gisteren kon ik mijn mail niet meer in. Wachtwoord zou niet meer kloppen. echter niets veranderd en pogingen om wachtwoord weer in te voeren en het account weer werkbaar te maken lukken niet.
wat te doen???

Weer kunnen e mailen zonder gedonder

Bericht van

5 jaren geleden - Indien U een secundair email adres heeft ingevuld kunt U hier uw huidige wachtwoord op toe laten sturen. Indien U deze echter niet heeft dan kunt U gebruik maken van het vooraf ingestelde telefoon nummer. Ook is er een optie om de vertrouwde pc te gebruiken. Lukken ze allemaal niet, dan is het zaak om voor klantondersteuning te kiezen. U komt daarmee in contact met Microsoft. Dit contact kan enkele dagen duren waarna, indien U de rechtmatige eigenaar bent, uw wachtwoord wordt gereset. Meer informatie inclusief de betreffende screenshots vindt U hier: http://answers.microsoft.com/nl-nl/windowslive/forum/liveid-signin/mijn-windows-live-hotmail-account-is-geblokkeerd/5a6e74c3-bf2f-4f4a-b992-03c7e6221c5b

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hotmail.com in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hotmail.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Dolly50