Klacht: Kinderfeest

op 10 februari 2018 over Ballorig in de categorie Kinderen

Drie weken vantevoren heb ik telefonisch een verjaardagsfeest gereserveerd bij Ballorig Groningen voor 2 kinderen en 20 volwassenen. Vanochtend (op de dag van het feest zelf) gebeld om door te geven dat het er 27 kinderen en 25 volwassenen worden. Mevrouw kon geen feest op naam van mijn kind vinden in de agenda en zou kijken wat zij kan regelen. Eenmaal aangekomen bleek een plek voor ons partij (52 mensen) in een afgelegen hoek boven. Hier hadden wij geen zicht op de spelende kinderen, moesten we eten en drinken naar boven sjouwen steeds, en werd het verjaardag minder gezellig dan het had kunnen zijn als we gewoon net als altijd beneden zitten in de buurt van de kinderen. Verder staat er NERGENS op de site dat je een verjaardagstaart via hun kan bestellen, maar mevrouw achter de kassa hield voet bij stok dat ik €10 schotelkosten moest betalen omdat ik een eigen taart had meegenomen.

Tegemoetkoming voor het feit dat ze ons 'vergeten' waren en een afgelegen plekje oo een verdieping hebben gegeven waarbij de kinderspeelplaats beneden was.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Ballorig over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Bee-N