Klacht: Kinderautomaten (kiddy-rides)

op 04 mei 2017 over zuidplein hoog in de categorie Winkelcentra

Zoals bij vele winkels staan er ook op zuidplein verschillende Kinderautomaten of tewel kiddy-rides. Nu is het mij 2 keer overkomen dat er bij geld inworp niks gebeurd. Zo ook gisteren (woensdag 03-05-2017). Dit keer 2 euro ingeworpen in de kinderautomaat; een groen met wit busje genaamd recycle. Deze staat voor de ‘Pearl’. Dit keer heb ik het algemene nummer van zuidplein gebeld om het te melden. De dame die opnam kon mij helaas niet verder helpen en ik moest maar naar een rondlopende bewaker uitkijken en het bij hem melden. Die zag ik (na 10 minuten daar te hebben gestaan) niet (en ik kwam ze ook niet tegen toen ik uiteindelijk maar weer onderweg was naar de bushalte). Helaas kon zij mij ook niet verder helpen met een oplossing of een ander telefoonnummer, aangezien zuidplein (het winkelcentrum zelf) in principe niks te maken heeft met deze automaten. Ik vraag mij dus af wie er bij zulke gevallen gemeld wordt. In totaal ben ik 3 euro kwijt (niet veel denk je misschien en dat is het ook niet), maar ja…als ik ergens in een winkel 3 euro te weinig heb, dan kan ik mijn spullen ook niet meenemen.

Dat er duidelijkheid komt bij wie deze klachten gemeld kunnen worden. Waar moet je dan naar toe bellen? Op het busje stond nl geen telefoonnummer gemeld. Het liefst krijg ik natuurlijk mn geld terug.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over zuidplein hoog

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over zuidplein hoog nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door narhu