Klacht: Kind bijna bestikt stokjes

op 01 oktober 2017 over Nutricia in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Beste Olvarit,

Gisteravond zijn wij erg geschokken, onze dochter bijna zeven maanden oud kreeg haar potje Olvarit zoals elke avond.
Na het openen zag ik wel wat stukjes in het potje zitten, nogmaals heb ik naar de verpakking gekeken en er stond toch echt voor zes maanden op het etiket.
Na een aantal hapjes, werd mijn dochter wit en gelukkig kwam alles eruit nadat ze het benauwd kreeg. Wij zijn hier enorm van geschokken.
Ik lees net bij een andere klacht, dat er eerder een klacht is ingediend toen dit bij een ander kind ook is gebeurd. Het antwoord was dat er op de potjes staat met kleine stukjes.
Op ons potje staat dit dus ook, maar heel klein. Wij hebben dit niet gezien en wisten dit ook niet. Misschien kunnen jullie dit in de toekomst duidelijker vermelden op jullie etiket om dit soort enge situaties te voorkomen.

Saskia Noordzij

Duidelijker op potje vermelden met stukjes

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Nutricia over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Nutricia in behandeling genomen

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nutricia een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Nutricia

Heeft op 02 oktober 2017 om 17:10 geantwoord

Wij vinden het erg vervelend om te lezen dat mevrouw een nare ervaring heeft gehad met een van onze producten. Wij stellen de hoogste eisen aan de kwaliteit en veiligheid van onze producten en verpakkingen. Wij vinden het dan ook vervelend dat dit product, ondanks onze zorg, niet aan de verwachtingen voldeed. We zullen mevrouw haar opmerking meenemen in de evaluatie van ons product. Wij hebben inmiddels telefonisch contact gehad met mevrouw en deze klacht naar tevredenheid af kunnen handelen.

Alle klachten die gemeld zijn door Saski2402