Klacht: Kies stuk gegaan bij HU klinieken Utrecht

op 14 februari 2013 over Hogeschool Utrecht in de categorie klachtmelden

Hoi ……

Nee inderdaad bij het verslag maken was er niets met die kies aan de hand.
Totdat hij nogal flink ruw bezig ging met die boor toen is er een stukje losgekomen van die kies, Ik had het mee moeten nemen.
Ik keek hem eens flink aan toen zij hij O ja dat is uw implantaat ja goed dat u mij even aan kijkt haha.
Nu ben ik bij de tandarts geweest die heefd de inlay eraf moeten halen de rest bijgeslepen kies weer opgebouwd ( waar die ook niet beter van word) en toen kon hij de inlay er weer op maken.
Daarom vroeg ik aan jou zijn E-mail dat heb ik dus niet gekregen en moet ik het jammer genoeg via jou doen.
Maar hij is onbekent.
En ik zit met de schade. De rekening zal binnenkort wel bij mij op deurmat liggen.
En die kies is zijn zoveelste behandeling ondergaan.

Verder heb ik voor het trekken van de kies 17 een antibiotica kuurtje gehad.
Ik denk dat ik mijn gebit ook een tijdje minder gepoetst ook al door de hechtingen of het door de antibiotica komt.
Maar nu zie ik wel vieze randjes net boven het tandvlees.
Ben wat beter gaan poetsen ook met withening en flossen en stoken maar zie het toch niet veel beter worden.
Mijn vraag zie jij nog kans om voor mij de boel te reinigen of een echte mondhygienisht colega van jou

Gemaild , geen antwoord.
Bellen ik probeer u voor 1uur terug te bellen ,niet dus.
Graag een antwoord en hoop dat HU klinieken Utrecht hier hun verantwoording nemen.
Verder zou het handig zijn als je eerst via de mail te horen krijgt door wie je behandeld word maakt het communiseren ook iets makkelijker

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Hogeschool Utrecht

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hogeschool Utrecht over deze klacht.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Hogeschool Utrecht nog niet in behandeling is genomen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Hogeschool Utrecht in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hogeschool Utrecht een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hogeschool Utrecht

Heeft op 28 juni 2017 om 09:55 geantwoord

Beste Bert,

Ten eerste wil ik even aangeven dat het ontzettend vervelend is wat jou is overkomen tijdens deze behandeling.
Bedankt voor het indienen van deze klacht en mijn excuses dat we er zo laat op terugkomen.
Uit jouw mail kan ik opmaken dat je eerder contact hebt gehad met iemand uit (waarschijnlijk) de tandartsenopleiding, helaas biedt de Hogeschool geen tandartsenopleiding aan en het lijkt erop dat je een tandarts behandeling hebt ondergaan.
Je mag natuurlijk altijd een afspraak maken bij onze mondhygiënistes van de HU Klinieken. Zij zijn te bereiken via het telefoonnummer 088 - 481 57 77.

Veel succes Bert.

Studenten Informatie Punt.