Klacht: KFC Wateringen presteert zwaar onder de maat

op 07 mei 2017 over KFC in de categorie Fastfood ketens

Beste,

Al aardig wat jaartjes bezoek ik zo nu en dan de zogeheten ”fastfood restaurants” maar het woordje fast schiet letterlijk tekort op deze locatie.
Het personeel zag er nou niet bepaald gemotiveerd uit en sloften voort met hun hoofd op een andere locatie dan het restaurant. Dat blijkt wel uit de talloze hoeveelheid keren dat beschreven personeel op en neer loopt om continu dezelfde handelingen te verrichten terwijl het ook in één keer kan. Men praat niet met elkaar, communicatie is ver te zoeken en er loopt geen leidinggevende rond die het heft in handen neemt om te roepen: HET IS 6 UUR MENSEN, WERK AAN DE WINKEL!

Leiderschap laakt, en dan druk ik mij zacht uit. Als u hier een portie zanik en zieligheidsaus overheen strooit dan is wat mij betreft het puntje op de i gezet.

Totaal laakbare inzet van personeel en men lijkt ook echt niet geïnteresseerd. Het zou mij dan ook niet verbazen als u na mij, van meer mensen beklag krijgt te horen want het regende zuchten, gekreun en ander klaagbejag in de rijen. En de rijen…. ja die waren er… talrijk. Zodra ik in de rij stond (al ruim 20 minuten) werden eindelijk meer kassa’s bemand. Maar hee… ik sta hier pas 20 minuten hoor in een overvolle KFC, Open er gerust 1 bij!

Schandalig gewoon, geen woorden voor.
Voor het geld dat men hier betaald, en de wachttijd die dus gepaard ging met mijn bestelling (ruim 35 minuten), verwacht ik een menukaart en een ober.

Daar verwacht ik geen rij waar ik zelf in moet staan en het stelletje betreurenswaardige acteurs achter de kassa moet bezichtigen.

Goh wat zou mij tevreden stellen?

het komt allemaal neer op 1 simpele kwestie. Zet een leidinggevende neer. een ECHTE manager of iemand die klappen van de zweep kent en mensen aanstuurd. want als de mensen zo hun eigen ding blijven doen zoals hier gebeurde vanavond, krijg je binnen de kortste keren een schijt reputatie waar je U tegen zegt en gaan mensen je vermijden.

Kijk maar wat je doet, ik kom NOOIT meer bij KFC Wateringen.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KFC

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KFC nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Conner