Klacht: KFC VENLO voedselvergiftiging rauwe kip slechte bediening !!!

op 17 juli 2017 over KFC in de categorie Fastfood ketens

Tot 3 keer toe venlo KFC geweest niet voor binnen te eten maar om mee te nemen de drive .
De eerste keer was het super warm maar mevrouw gaf aan dat de bites nog 5 min moesten dus dat we even aan de kant moesten wachten waarop ik vroeg of se t seker wist inverband me dochtertje van 2 die in de auto zat mevrouw gaf aan dat t echt maar 5 minuutjes zouden zijn. We hebben un halfuur moeten wachten op ons eten. Wat zogenaamd maar 5 minuten zou duren ik vroeg of se dit normaal vonden Je kan op zn minst de klant laten weten dat het langer gaat duren maar dat werd niet gedaan . De jonge die de bestelling gaf zei ja maar daarom hebben we iets extras erin gedaan . Ik keek in me bestelling en wat zat er extra in 1 filet bites en nog niet eens excuses aanbieden super onbeschoft personeel !!! 2de klacht alweer KFC venlo ik haal me eten op en alles ging goed ik na huis en me eten op eten tot op de helft van me Bucket was en moest zijn dat de helft niet gaar was ben 5 dagen super en super ziek geweest zoal als braken diaree en zware misselijkheid . Toen was k er wel klaar mee en hoefde echt geen KFC meer zin ging er spontaan van over k. Tot op gistere me vriendin wilde persee KFC eten en had haar uitgelegd dat ik zo ziek ben geweest . Maar ze wilde toch KFC oké dus weer naar KFC venlo . We komen aan personeel alweer die heel asociaal deed heletijd plezier trappen bij de raam niet serieus werken geen hallo of smakelijk zeggen zeer onbeschoft !!!! Toch maar besteld eenmaal op de terug weg vroeg ze of ik ook wilde k zo maak maar eerst aan binnenkant open ja hoor hele Bucket op de crispy strips na gwn Rauw top KFC !!!

Zaakje goed gaan controleren daar !!!
En al het geld wat wel meer als 60 euro was aan eten waar ik niks aan heb gehad terug te krijgen

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KFC

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KFC nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Badcuick