Klacht: Keukendeurtje is eraf gevallen

op 25 mei 2016 over Actys in de categorie Woningcorporaties

In november 2015 betrok ik mijn nieuwe woning in het nieuwbouwcomplex met seniorenwoningen vrije sector. In december viel een kastdeurtje in de open keuken eruit. Was duidelijk dat dat ondeugdelijk gemonteerd was.
Ik heb de firma De Nijs, aan wie actys het bouwen en opleveren van de woningen heeft uitbesteed, uitgenodigd om te komen kijken en te herstellen. Zij hebben foto’s van de situatie genomen en doorgestuurd naar Keller keukens, de firma die de keukens geplaatst heeft.
In januari, februari, maart, april én mei heb ik zowel Actys als De Nijs laten weten dat er nog geen reparatie heeft plaatsgevonden. Zij gaven aan dit ook schandalig te vinden, maar hebben kennelijk geen mogelijkheid te regelen dat dit kastje gemaakt wordt.
En nu ben ik het zat! Ik overweg om zelf een monteur in te schakelen en de rekening naar Actys te sturen of mijn huur niet te gaan betalen.
Help!

Groet, Joy Uppelschoten- Vis
Nieuwe Passeerdersstraat 184
1016 XP Amsterdam
0651383687

Ik ben tevreden als dat kastdeurtje weer op z'n plaats hangt. Nu erger ik me dagelijks aan dat open kastje.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Actys over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Actys in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Actys een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Actys

Heeft op 01 juni 2016 om 14:14 geantwoord

Beste mevrouw Uppelschoten-Vis,

Onlangs heeft u contact gehad met onze collega Will Nannes. Will Nannes heeft eveneens contact gehad met Keller keukens. Zoals is afgesproken wordt er vanmiddag of uiterlijk morgen een afspraak met u ingepland om het keukenkastje te repareren.

Wij hopen hiermee de zaak naar tevredenheid te hebben opgelost.

Actys Wonen bv.

Alle klachten die gemeld zijn door Upp