Klacht: Kerst

M.Vestjens op 13 november 2017 over KNVB in de categorie Stichtingen en verenigingen

De tijd van gezellig bij elkaar zitten is weer gekomen. De feestdagen, die vanuit vroeger met de hele familie gevierd werden komen er weer aan. Helaas zijn er sommigen die er nog anders over nadenken.

Ik vind het uitermate teleurstellend dat de KNVB voetbalwedstrijden op de dag van kerstavond doorlaten gaan en niet met gezond verstand nadenken over alle mensen die bij zo’n groot evenement aan het werk moeten. Terwijl ik het zelf wel zou kunnen, vind ik uit princiepe dat we dit voor alle andere mensen die hun geliefden en vrienden graag willen zien, wij op z’n minst de dag van kerstavond hen deze kans ook zeker moeten geven.

Nogmaals, vind dit een zeer trieste actie!
Hoop dat er bij de hoge raad ook eens vanuit de praktijk word nagedacht en niet alleen vanuit de theorie.

Houdt eens aan de tradities en ga lekker eten met de mensen van wie u houdt, zorg dat de dsg van kerstavond iedereen thuis kan blijven.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KNVB

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KNVB nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door